Feel better soon

Jeg har lavet et god-bedrings-kort med et skønt stempelsæt fra Altenew. Jeg har holdt det helt enkelt og i smukke, brune og gyldne farver. De farver er bare så anvendelige og super smukke på denne tid af året.


Jeg har skåret en cirkel i et stykke overhead og brugt dette som maske, så cirklen står skarpt på kortet. Jeg har brugt Distress ink, vintage photo til at lave cirklen. Teknikken er stort set den samme, som Anette viser på sin YouTube video. Jeg har bare valgt at sværte i stedet for at stemple.

Blomsterne har jeg stemplet med VersaMark ink og guldembosset.
Jeg har farvelagt med Distress inks, stemplet teksten med Distress Oxide og som det sidste lille touch, har jeg ladet enkelte dråber af klare Nuvo Drops pryde det enkle kort og så har jeg lagt en anelse glitter på blomster og blade med en glitterpen.


Materialeliste:
Hvidt karton til basen
Cirkel die
Neenah craft karton
Altenew Stampset - Bamboo Rose
Versamark stamp pad
Embossing pulver, guld
Distress Inks : vintage photo, walnut stain, festive berries og spiced marmalde
Distress Oxide Ink, walnut stain
Nuvo Drops, Morning Dew
Spectrum Noir glitter pen
Anti static pad
Varmepistol

Ha' en dejlig og måske kreativ dag.

Jytte :-)

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.