Julekort

Hej

Jeg har tyvstartet på julekort og har lidt inspiration klar til jer.
Når jeg skal lave julekort forsøger jeg at holde det til den simple side samt have lidt variation, så det ikke når at blive kedeligt at lave.
Kortene er lavet med de samme materialer og så mikser jeg det lidt, så farver og opsætning bliver forskellig.


Kort 1



Kort 2


kort 3


Kort 4



Kort 5


MATERIALER:

************************************************
Jeg bruger de store dies som kortbaser
Findes HER



***************************************************

Dette diessæt laver de fineste rammer hvor "pynten" er på indersiden
Findes HER

********************************************

Fedt tagsæt med 2 forskellige toppe
Findes HER

*********************************************

Rådyr skal der til og dette sæt er super til kort
Findes HER



********************************************
Smukke juletekster fra Mama Elephant
Findes HER


*********************************************

Jeg har brugt papir med træ motiv fra Studio Light
Findes HER


*********************************************
Ooooh yes glitter :) 
Hvidt glitter karton som er nemt at stanse i
Findes HER

*************************************************
Min favorit sort sværte er denne, som giver et skarpt aftryk
Findes HER


**************************************************
Nuvo drops er brugt til at lave prikkerne omkring rådyrene
De findes i et væld af farver lige HER






Kommentarer

  1. Fine og enkle julekort du har lavet :D

    SvarSlet
  2. Lækre julekort du har lavet. Jeg vidste ikke at man kunne få clear drops i Nuvo. Det ved jeg nu, og et nyt behov er kommet på favoritlisten. 😊

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.