Jeg glæder mig i denne tid...


Jeg har endnu en gang fået lov at kreere stempler - og denne gang også dies - for Dixi Craft/HobbyGros. I dag er det dog 'kun' nogle af stemplerne, der præsenteres ;-).
De foregående stempelsæt, jeg har lavet, har været STORE og med den samme, 'glade' og uhøjtidelige skrifttype. Denne gang er teksterne mindre og med forskellige skrifttyper. Meget nærliggende er temaet i denne udgivelse: Jul.

Stemplerne (og ej heller dies'ene) er i skrivende stund tilgængelige i webshoppen. De kommer først til salg hos grossisten for alle forhandlere på mandag. Så først derefter vil de være tilgængelige på webshoppen.

Jeg er vild med blondedies serien fra CREAlies. Den findes både i oval, rund, kvadratisk og rektangulær. Den sidste er den, jeg har arbejdet med i dette indlæg.


Materialelisten er angivet herunder.
Kortbase
Designark
Blondedies
Iskrystal i sløjfe
Guldfarvet karton
Hvidt embossingpulver
Embossingsværte
Brun sværte
Guldfarvede halvperler (3mm og 5mm)
Bredt dobbeltklæbende tape
Dobbeltklæbende tape
Varmepistol
MISTI

Herunder flere billeder af begge kort.




Jeg har lavet lidt 'sneeffekt' med hvidt embossingpulver langs alle kanter.


En så tynd og fin udstansning er næsten ikke til at lime pænt med flydende lim. Derfor har jeg anvendt den ekstra brede dobbeltklæbende tape, som er monteret bag på det guldfarvede karton, inden jeg stansede motivet ud. Så er det let at montere udstansningen på basen efterfølgende.







Jeg er spændt på, hvad I synes om de nye stempelsæt. Og naturligvis også de nye dies ;-).
Men dem får I først at se senere. Så 'Stay tuned' ;-).

Med ønsket om en rigtig dejlig lørdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Vildt søde kort, og jeg glæder mig afsindigt til at se de nye stempler og dies, bliver nok snart nød til at køre ned og "besøge" dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 TAK skal du ha Grete :-*
      Og jeg vil da glæde mig til dit besøg - Du skal være SÅ velkommen :).
      Rigtig dejlig onsdag til dig.
      Knus, Anette .)

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.