Stars... You don't always see them


Aftenen før Kristina og jeg kørte mod Middelfart til Scrapbooking Convention fik jeg lavet dette kort som inspiration til brug af ét af de nye stempelsæt fra My Favorite Things/Die-Namics med matchende dies til.

'Stars' samt de små stjerner er stanset ud med die i karton, som er guldembosset og monteret med bredt dobbeltklæbende tape. Teksten er stemplet med brun sværte på designark fra Riddersholm Design. Designarket med stjernerne er monteret på et andet lækkert designark med bræddestruktur,- også fra Riddersholm. Endelig er disse monteret på den flotte cremefarvede karton, som Riddersholm er trykt på. Alt er monteret med dobbeltklæbende tape. Ingen sværtede kanter eller anden pynt. Helt enkelt og meget hurtigt at lave...Altså når først man HAR guldembosset noget karton ;-).


Materialeliste:
Designark med bræddestruktur
Designark med stjerner
Karton til guldembossing (bare en rest af dette).
Guldfarvet embossingpulver.
Die sæt med hhv. 'Star' og 'Stars' samt små stjerner.
Stempelsæt, der matcher die sættet.

Jeg blogger igen på lørdag.
Jeg håber, vi ses.

Med ønsket om en rigtig dejlig dag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Svar
    1. Mange TAK ska du ha Annette :)
      Ha' en rigtig dejlig lørdag.
      Kærlig hilsen Anette :)

      Slet
  2. Lækkert kort, og så ryger der lidt mere på ønskesedlen :D

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.