Guldbryllup

I dag viser jeg et kort lavet til et guldbrudepar.
Jeg har brugt Designpapir fra Studio Light og den smukke ramme-die fra Jeanine's Art.
 




Kortet måler 12,5x17,5cm.
Jeg har brugt flg. dies:
Mixed Media 5 Sizzix Thinlits Tim Holtz

Brudeparret er udstanset i creme og guldglitterkarton og limet sammen.
Det giver en flot skygge effekt.
Det samme har jeg gjort med tallene, der er stanset ud med en ældre MFT Die-namics die.

Blomsterne er monteret ovenpå sløjfer af Hamp snøre og organza-bånd.



Anette har for nylig fået den super lækre Hemptique hampsnøre hjem til shoppen.
Den fås i 3 farver.
Jeg har brugt Hemptique natur.
Blomster, guldglitter karton og organza bånd er fra gemmerne.
Beklager at guld-glitter effekten ses dårligt på billederne.

Det var lidt inspiration fra mig. Ha' en dejlig weekend.
Scraphilsner fra

Anne-Mette


Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.