Gavemærker til flasker


Hej

Jeg vil her vise hvordan jeg laver basen til gavemærker, til vinflasker.






****************************************************************************

Basen er en udstansning lavet med MFT fishtail die og der bruger jeg den størreste i mit sæt. Efterfølgende finder jeg en cirkel die som passer til flaskehalsens tykkelse og stanser hullet ud. Jeg sætter dien fast med lidt washi tape, så den ikke rokere når herligheden skal igennem en stansemaskine. Tagget skal have et buk tæt ved hullet og jeg bruger en bonefolder så den få en skarp kant. 

Jeg har fundet ud af disse tags er super nemme at pakke til hvis man skal til en scrapdate:)







Alternativt findes der en færdig base die fra MFT



******************************************************************************

Nu er det bare i gang med af finde lækre stempler og dies og byg op. Jeg kommer dobbeltklæbende skumpuder mellem lagene, når jeg bygger op for at få noget dimension. 
Brug masser at label og tag dies til lagene. 
 Jeg har hold disse lidt simpelt men de kunne snildt piftes op med blomster, glitter og fede metal trinkets. 
Tagget skal gerne matche modtageren :)




*****************************************************************





***** Gitte *****


Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.