Flyv ud på opdagelse

 Hej alle sammen..

I dag er det blevet til et kort i de blå nuancer. Mine forældre skulle bruge et kort til en barnedåb, ved en dreng og selvom det ikke skriger barnedåb synes jeg det var meget fint til lejligheden alligevel.

Jeg lavede lidt klatterier med akvarel som baggrund og ballonerne og katten er også malet med akvarel.


Man kan godt ane at der er flere lag i baggrunden og det giver altså en meget bedre effekt og mere dybde, end bare et lag. Så det er ikke spildte kræfter at male over et par gange eller flere. Der er også lige kommet et par dutter hvid maling på rundt omkring.


Teksten er printet på genbrugskarton og derefter standset ud. Jeg fylder altid et helt ark ud med den samme eller forskellige tekster når jeg printer. På den måde har jeg altid en tekst på lager når jeg lige mangler en til et kort der skal laves i en fart. 


Håber i kunne lide kortet :)

Tak for denne gang og på gensyn :)

//Kristina

Materialeliste:

Stempelsættet med balloner
Banner die
Hvid splatter

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.