Rose Fields 13@rts

13@rts laver det lækreste scrapbooking papir. I dag viser jeg 3 kort, som jeg har lavet med papir fra en af de nye serier: Rose Fields. Det ene er et shaker-kort.


1. kort:


 


Til dette shaker-kort har jeg brugt flg.:
Shakeren kan også laves med dette sæt fra My Favorite Things:
My Favorite Things die set - Circle Shaker Window & Frame
My Favorite Things Shaker Pouches - Circle

Jeg har brugt sølv glass-glitter indeni min shaker, men du kan bruge andet glitter,
micro beads, glass beads, sequins mm.
Inden shakeren lukkes er det en god idé, at bruge en anti-statisk pude/pensel på indersiden at "ruden" for at fjerne statisk elektricitet, så glitter mm. ikke vil sætte sig fast derpå.


2. kort:







Her har jeg brugt:
Concord & 9th die set - Layers of love


3. kort:







Til den hvide ramme har jeg brugt:
Simple and basic - Die - Pierced Rectangles
Denne ramme og den runde på det første kort, har jeg lavet som chipboards.
Dvs. at jeg har udstanset 3 ens rammer, der så er limet sammen.
Jeg bruger 2 størrelser dies, som jeg samler med washi-tape inden jeg skærer dem ud.


Fælles for alle 3 kort er at jeg har brugt flg.:


Blomsterne har jeg givet et tyndt lag sølvglitter rundt i kanten.
Dertil har jeg brugt:
Det omrystes og smøres på med en pensel. Det er hurtigt tørrende.
De 3 tekster har jeg klippet ud af A4 arket med billeder og tekster, der matcher designpapir-serien.


Det var alt fra mig i dag. Jeg ser frem til at møde jer ude på efterårets messer i Middelfart og Sorø.
Scraphilsner og på gensyn


Anne-Mette

Kommentarer

  1. Hvor er de fine ��
    Hvor køber du blomsterne henne?

    SvarSlet
  2. De er bare så flotte, og med det samme jeg så dem, var jeg klar over at det var dig der viste kort denne gang :D

    SvarSlet
  3. De er bare flotte, vil også gerne vide hvor de lyserøde og hvide blomster er fra 😊

    SvarSlet
  4. Blomsterne er fra Wild Orchid Crafts.

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.