Herlig weekend læsning

Så’e det sørme allerede weekend,- og en dejlig én af slagsen må det blive: Solen skinner og min kære husbond er hjemme igen efter et par dage ’ude af huset’ ifm sit arbejde. Derudover sidder jeg nu med tre dejlige blade, som jeg skal hyggelæse i i weekenden.
I køen i supermarkedet spottede jeg det nye nummer af BoligLIV, der denne gang har et separat Krea-tillæg med. Det kunne jeg ikke stå for, så det røg med på båndet sammen med alt det andet, der i forvejen trillede rundt dér.
Da vi kom hjem og tømte postkassen, var der endnu en dejlig overraskelse: Det nye nummer af Hobby-Nyt var kommet. – Havde fuldstændig glemt, at det skulle komme nu.


Så straks efter dette upload, sætter jeg mig i sofaen med en god kop kaffe og mine blade og får dem skimmet, så jeg kan prioritere weekendens læsning...Kan næsten ikke vente :o)

Hav en rigtig dejlig weekend!

Kommentarer