Læderprøver,- hvad skal jeg lave...hmmm?

Nyder lige nu roen i huset. Amalie er til klassefest og skal hentes om en times tid. Peter er med Theis til svømning. Så lige nu sidder jeg og summer lidt over, hvad jeg skal lave ud af nogle af de små og dejlige læderprøver, jeg fik forleden. En blanding af skønne farver, overflader og kvaliteter.


Kunne godt finde på at lave en fin lille 'altmulig-taske' a la dén jeg har til nogle af mine tusher. Den er jo også praktisk til at samle diverse kosmetik og andre løse genstande, der ofte flyder i tasken...


Den viste med tusherne i kan jeg dog ikke tage æren for. Den er fra 'House Doctor' og er et par år gammel.
For et par år siden lavede Amalie og hendes veninde disse to penalhuse af læderrester.


Læderblomsterne er stanset ud med én af mine utallige skabeloner fra Sizzix. Men ellers er det bare vokset tråd og en messingknap. Er de ikke fine?

Men hva' ska' jeg lave af de nye læderprøver...Hmmm? Nogen gode idéer?

Med ønsket om en dejlig weekend, der for mit vedkommende står på en skøn blanding af dejlig kusine-komsammen samt hygge med fantastiske venner. What's not to like? ;o)

Kommentarer