Julegaven til mig selv



Lige siden jeg var barn, har jeg været pjattet med tuscher. Jeg husker stadig diverse sæt med Penol tuscher i både 24 og 36 styks pakninger. Det var lykken at få sådan et nyt sæt, så nye og friske tegninger kunne kreeres.

Senere i min gymnasietid, blev der også flittigt brugt tuscher. Men det var til farverige notater. Jeg skrev et HAV af notater i gymnasiet, og da jeg husker bedst visuelt, fungerede det optimalt for mig, når notaterne var skrevet med farverige tuscher, så det enkelte tema eller fag kunne knyttes til en bestemt farve.

Idag har jeg stadig en passion for lækre tuscher, i særdeleshed Promarkers og Posca. Jeg har i noget tid abonneret på nyhedsbrevet fra Letraset (engelsk hjemmeside, som bl. a. har Promarkers til fornuftige penge). Cirka 1½ uges tid før juleferien gav Letraset i en times tid(!) 60% rabat på Promarkers. Jeg slog til med det samme og fik dermed 'Julegaven fra Anette til Anette' i hus ;o). 148 skønne og lækre farver, leveret med praktiske standere, så der også kan holdes styr på de mange farver. MEGA fedt!


Så nu kribler det i fingrerne for at få dekoreret og lavet detaljer på diverse kort og andre kreative projekter.

Med ønsket om en dejlig dag.
Kh. Anette

Kommentarer