Leger med farver og mønstre


Lige siden jeg fik 'julegaven til Anette fra Anette', som jeg skrev om hér: http://happymadedk.blogspot.dk/2012/12/julegaven-til-mig-selv.html, har det kriblet og krablet i fingrerne for at få tegnet og kreeret, så der kan komme lidt liv på væggene herhjemme.

Det er endnu ikke blevet til 'et værk'. Mere bare sådan lidt øven og prøven med farver, former og mønstre. Noget, jeg altså hygger mig gevaldigt med :o)


Den glade dansepige hér er lavet med (stærk) inspiration fra bloggen D'jo hannes smukke tegninger http://hanneogluka.blogspot.dk/2012/12/gang-i-tusserne.html samt bloggen Skidt&Kanel http://kirstinestingfinder.blogspot.dk/search?updated-min=2012-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2013-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=9, som er fyldt med flotte farver og skønne mønstre.



 
Tegningen herunder måler 14x14cm og er klæbet på en træplade.
 
  


 
Inspirationen til denne er hentet fra en reklame fra BO BEDRE, som I kan se herunder.
 
 
Nå,- der skal stadig øves, prøves og leges. Lige pludselig, så er det der...værket. Og så skal I nok få det at se.

TAK fordi, I kiggede med. Ha' en dejlig tirsdag aften.
Kærligst Anette

Kommentarer

  1. Hvor ser det fedt ud - er lidt træt af, at jeg ikke har tænkt tanken med sådan en "fra Gitte til Gitte" julegave. Kunne også godt bruge sådan en samling lækre farver. Og hovsa - der dukkede da vist lidt mere neon på;-)
    Kh
    Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte - 1000 tak.
      Ja, det er faktisk ikke så ring' endda med sådan en gave ;o)
      Jeg har også lige brugt farverne idag, hvor jeg ikke havde en knap der matchede som noget pynt på et kort. Så fik det lige en gang Promarker, og så var den hjemme ;o)
      Ja, det dér neon popper op nu og da. Kan godt selv se det. Hva' ska' det ikke ende med?
      God søndag aften. Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.