Velkommen indenfor - hér er mit krea rum


Som jeg lovede i foregående indlæg (hér),  ville jeg vise jer mit krea rum. Det skal siges, at det er en lille smule grænseoverskridende for mig, da nogen af jer måske vil tænke "Whau - holdt da op! Sikke et rod!". Men dertil kan jeg så kun sige: "Så sku I ha set det FØR, jeg jeg fik ryddet op." ;o)

Værelset er ca. 8kvm, og ja, der er godt fyldt op med grej og materialer. Og jeg eeeeelsker det hele. Jeg nyder at være herinde og synes, det er vild luksus, at jeg har et helt rum i vores hus, hvor jeg frit kan boltre mig med papir, sværte, stof, stempler, filt, tuscher, maling og perler...og meget, meget andet.

 
 

 
 
 
 
Og hér er det så, jeg sidder lige nu og skriver dette blog-indlæg. (Og ja, det er mursten og afrevet tapet, der kan ses bag skærmen. Har fået fjernet en stor, gammel jernradiator. Før en lille fiks én kunne sættes op og tapetet ordnes, krævede det denne større oprydning, som netop har fundet sted).
 
Jeg håber, I synes, det var hyggeligt at tage turen rundt i mit krea rum.
 
Med ønsket om en rigtig dejlig 1. påskedag.
Kærlig hilsen Anette
 

Kommentarer

  1. Tak for kigget - det er altid spændende at se hvordan andre holder styr på krea-grejet! Synes godt nok at du har udnyttet den trange plads godt. KH Gitte

    SvarSlet
  2. Velbekomme - Jo tak. En masse hylder og kasser, der kan stables, kan gøre underværker ;o).
    Selvom jeg SAGTENS kunne bruge mere plads, så er det gode ved den nuværende størrelse, at alting stort set er indenfor rækkevidde ;o)
    Håber, I har nydt påskeferien.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. super dejligt af få styr på tingene så man hved hvor de er tak for kikket god dag kh pia

    SvarSlet
  4. Velbekomme Pia. Ja,- dejligt bagefter. Jeg har nu altid vidst, hvor tingene var...Det var bare ikke altid lige let at komme til dem ;o).
    God dag til dig også. Kh. Anette

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.