Vintage kort og -tag

 
Det var meningen, at jeg skulle sidde og lave kort med nogle af de mønstre jeg havde fået lavet med mine store stempler. I stedet begyndte jeg at lave tag-kort af nogle af prøver, jeg havde fået lavet, da jeg øvede mig i at trykke stemplet jævnt henover papiret...?!

Det har sikkert været stilen og stemningen fra bl.a. dette tag-kort (hvor det store 'gammel avis'-stempel er anvendt),


som ledte mig videre til at lave et helt andet kort i vintagestil.


Kortet er et dobbeltkort i formatet 21*15cm og er pyntet med både blonder, tråd og 'flydende perler' i perlemorshvid. Perlerne er lavet på samme måde og af samme materiale, som vist hér.

 
Snirklen, som er anvendt på både tag og gine, er fra Cheery Lynn og bl.a også anvendt hér. Alle de andre skabeloner er Tim Holtz og kan bl.a. købes hér.

 
 





 
Med ønsket om en rigtig dejlig søndag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer