Flere til- og framærker - Rudolfs søde søstre og en kær ugle


Så hoppede jeg også på vognen med Stampin' Up produkter og købte ugle-punchen :o).
Jeg har set den anvendt på adskillelige måder og flere af mine krea-veninder laver de flotteste varianter.

Selv er jeg nybegynder med den og billederne i dette indlæg er af de første (og indtil videre eneste) jeg har lavet. Uglen og Rudolfs to søstre lavede jeg i aftes, og i dag har jeg monteret dem på nogle gavemærker, der er stanset ud med dies fra Spellbinders, som jeg har købt privat (men fås bl.a. hér). Materialerne er fra restekasserne og de de store 10mm halvperler er købt privat. Gevirene er lavet med nogle blad-dies fra Sizzix. Det hele er (vanen tro) sværtet med 'Frayed burlap'. Teksten er farvet med 'Walnut stain', selve stemplet er fra Verve Stamps.






Med ønsket om en rigtig dejlig tirsdag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. hvor de bare søde og fine. ja det er så dejligt med nethandel sikke tid det sparer og så bliver gaverne leveret til døren og så bliver der mere tid til julehygge

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du ha' Pia.
      Og idag er alle de net-købte gaver pakket ind, så de er klar til at blive åbnet d. 24. december, som både er juleaften og vores søns fødselsdag.
      Ønsker dig nogle skønne juledage med masser af hygge. Kh. Anette

      Slet
  2. Svar
    1. 1000 TAK skal du ha' Gitte.
      Der noget dejligt naivt over dem - kan ihvertfald ikke lade være med at smile lidt :o).
      Ønsker dig nogle dejlige juledage med masser af hygge og afslapning. Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.