Julekort til tømrerfirmaet


Traditionen tro, kører min kære husbond ud til nogle af de kunder, han har haft i årets løb og takker dem for opgaverne, de gav ham og ønsker dem en glædelig jul og et godt nytår.

Igen i år har jeg fået lov at lave dem. Sidste år var de med en lille Rudolf på forsiden.

 
Kortet er lavet med samme skabelon som tidligere vist hér. (Alle materiealer er ligeledes listet op i samme indlæg). Men denne gang har jeg lavet kortene dobbelt, så der var plads til at indsætte et visitkort på indersiden.
 
 
(Det gode er, at når kortene bestilles hos hustruen, så kan der også let sniges et kort ind til samme i håbet om, at der så falder en æske god chokolade eller portvin af dér ;o)...Vi får at se).
 
 
Slidserne er lavet med at fantastisk værktøj fra Basic Grey, som jeg købte hos Panduro Hobby for mange år siden. 'Notch and die tool' hedder det.

 
Som det ses på billedet herunder, kan hovedet skiftes ud, så der er mulighed for at lave tre forskellige slags slidser.

 



Med ønsket om en rigtig dejlig 3. søndag i advent.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. 1000 TAK skal du ha' kære Gitte.
    Håber, du er ved at være klar til julen.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  2. Det er nogle meget flotte og professionelle gave kort!
    God aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Karina. Det er jeg rigtig glad for at høre.
      Også en rigtig god aften til dig.
      Kh. Anette

      Slet
  3. super søde og elegante gave mærker sååååå fine

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Pia :o).
      Ønsker dig en dejlig tirsdag aften.
      Kh. Anette

      Slet
  4. Hvor er de bare smukke og hvem kunne lave dem bedre end du:-) Super fedt stanse jern du har der, det er altid dejligt, at have udstyret i orden. Håber du nyder dagene inden jul, kærligste hilsner Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak søde Mette :o).
      Ja, jeg har været rigtig glad for det, da det har været muligt at lave nogle fine lukkemekanismer på kort-flapper og som hér lige til at holde mandens visitkort fast med på den indvendige side.
      NU nyder vi juleferien herhjemme. Juletræet er Amalie og Peter afsted taget afsted efter. Theis og jeg hygger herhjemme med gang i brændeovnen. Og udsigten til, at der IKKE er et vækkeur, der ringer tidligt imorgen, giver et smil på hos os alle fire. Nu skal vi bare hygge. Håber, at DU også får tid til at nyde en skøn juleferie. De kærligste hilsner, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.