Kort til en handyman


Én af mine kollegaer er for nyligt fyldt 40 år og skulle i den anledning holde en rigtig mandefødselsdag. I den forbindelse havde nogle af gæsterne samlet sammen til en gave og spurgte, om ikke jeg ville lave et kort dertil. Det kom der dette kort ud af.

Værktøjet var et helt naturligt valg, da han arbejder i den afdeling, der står for opbygningen af vores butikker rundt om i verden.


Kortet er et 'foldekort', som jeg bl.a. tidligere har vist her og her.

Papiret er hjemmeprintet. Stemplet er fra KaiserCraft. Værktøjet fra Die-Namics. Tekststemplet er sværtet med sort og embosset med sort pulver, der efterfølgende har fået en tur med varmepistolen.



Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag.
Kærlig hilsen Anette

 

Kommentarer

  1. Hej Anette
    Det er nogle rigtig flotte ting du laver - fedt Handyman kort.
    Mine maleworkshops kan ses på www.MarianneHelstrup.dk og koster kr. 1.595,- for en weekend :)
    KH Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne og tak for din tilbagemelding. Jeg skal helt sikkert afsted!
      Ønsker dig en dejlig uge.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Flot herrekort.
    De værktøjer har jeg også, men bruger dem sjældent. Tak for inspirationen.

    SvarSlet
    Svar
    1. velbekomme og mange TAK skal du ha Karina.
      Nu var de oplagte til ham hér, da han netop bruger værktøj i sin dagligdag.
      Men det er jo ikke alle mænd, der nødvendigvis er handy men eller til motorcykler, så jeg skal vist ha' fundet nogle flere 'mande-dies' ét eller andet sted.
      Dejlig weekend til dig.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.