Just a note - Kortudfordring hos Heidis Kreative Hule - April 2014


Kortet er mit bidrag til denne måneds kortudfordring hos Heidis Kreative Hule. Du kan også nå at være med, da udfordringerne ALTID slutter den allersidste dag i måneden kl. 23:59. Nemt at huske, ikk'? ;o). PS! Denne gang er der også en LO-udfordring. Tidsfristen for deltagelse er den samme som for kortudfordringen.

Skitsen så sådan ud:


Og sådan ser mit kort ud:

Kortet er jo temmelig farverigt og mønstret, så jeg kunne ikke lade være med at lave samme kort i hvidt-i-hvidt...bare for at se forskelligen. For ikke at gøre det alt for fladt, har jeg brugt 'Orange peel' fra Brazill Papers samt en embossingfolder med prikker til at give en lille smule effekt.


Med en lidt anden tekst i 'boblen' kunne kortet godt bruges som lykønskningskort til et bryllup, ikk'?


Dem, der plejer at læse med hér på bloggen, kan måske se, at jeg slet ikke har sværtet kanter denne gang ;o)

Med ønsket om en rigtig dejlig langfredag.
Kærlige hilsner, Anette

Kommentarer

  1. De er bare for vildt flotte.
    De er en vinder værdi :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, MANGE TAK for den søde kommentar Jette :o).
      Jeg har i hvertfald hygget mig gevaldigt med at lave dem.
      Ønsker dig en dejlig langfredag med sol på.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Mange TAK søde Gitte.
    Syntes, det var sjovt at se forskellen på en mønstret og en ensfarvet udgave af samme layout. Det gør en stor forskel, synes jeg.
    Ønsker dig en dejlig langfredag.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte kort!
    God påske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK kære Karina.
      Også en rigtig god påske til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet
  4. To vidt forskellige kort men hvor er de dog smukke begge to ;O))

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Lisa. Ja, det er sjovt at se, så forskellige de er, 'bare' pga. papir- og farvevalg.
      Dejlig lørdag til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.