Happy birthday to you - fødselsdagskort

 
Én af mine kære kusiner skrev i aftes, at de skulle til 50 års fødselsdag og derfor lige stod og manglede et kort, der passede til begivenheden. Det kom der dette kort ud af.

Stemplet er fra Verve Stamps, sværten fra Picturing The World ('Potting soil' fra Archival Ink købt den fysiske butik), labels er udstanset med framelits fra Hobbyboden. Den bageste label er efterfølgende embosset med A4 embossingfolder (købt til Scrap i Ejsing sidste år) i min Big Shot Pro. Bannerne er stanset ud med die fra Stampin' Up. Tallene er stanset ud med die-sæt fra Sizzix.







Herunder kan du se mit lystelt, som jeg var så heldig at få i julegave af mand og børn. Lamperne er nogle billige halogen lamper fra Bilka. På et tidspunkt kunne jeg godt tænke mig at få købt nogle 'rigtige' fotolamper, som giver et bedre lys. Men man skal jo starte et sted - og lige nu fungerer disse fint for mig ;o).

 
Med ønsket om en rigtig dejlig lørdag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Super flot med nogle dejlige forårs farver... lækker julegave :-))

    Ha en rigtig god søndag

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du ha' søde Lissy.
      Ja, jeg er også ret glad for den. Særligt i disse måneder, hvor det kan være svært at nå et ordentligt dagslys.
      Dejlig søndag.
      Knus, Anette

      Slet
  2. Det er et flot kort i skønne farver!!
    God aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' kære Karina.
      Dejlig søndag til dig og familien.
      Kh. Anette

      Slet
  3. Rigtig flot, kan rigtig godt lide farvesammensætningen, så lækker.
    Kh.
    Karen

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 TAK søde Karen.
      Dejlig søndag til dig og familien.
      Knus Anette

      Slet
  4. 1000 TAK skal du ha' kære Gitte.
    Dejlig søndag til dig og dine.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  5. fantastiskt lystelt....så kommer dine smukke kort til sin ret...

    SvarSlet
  6. fantastiskt lystelt....så kommer dine smukke kort til sin ret...

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.