Scrap marathon hos Picturing the world


Sidste lørdag var jeg til Scrap marathon hos Picturing the world i Vissenbjerg på Fyn. Super hyggelig dag med en veninde, hvor vi var ca. 16 piger samlet i butikken i tidsrummet 10:00 - 22:00.
Jeg valgte dog at køre mod Herning lidt over 17, så jeg også kunne have lidt aften med familien. Men jeg kunne absolut sagtens være blevet til slut - det var SÅ hyggeligt!

Og så var det en fornøjelse at få lov at se og røre ved alle de lækre sager, inden jeg købte dem.
Jeg køber som regl mine krea-sager over nettet, og det hænder at der bliver lavet nogle fejlkøb, fordi varen alligevel ikke har den farve, struktur eller kvalitet, jeg havde troet ud fra skærmbilledet på min pc. Så den dag benyttede jeg mig af, at jeg kunne vurdere varen inden køb. Så der røg da en del i kurven ;o).

Jeg fik ikke lavet andet end 2 kort ila dagen. Tiden fløj afsted og det var spændende at se, hvad alle de andre havde gang i. Så jeg sugede inspiration til mig fra resten af bordet.

Anja fra PTW havde lagt en fin gave på hver plads samt en udfordring til hhv. kort og LO.
Jeg fik lavet kortet herunder til kortudfordringen (men glemte dog at aflevere det...'flot', Anette).




Det andet kort var mere end udfordring til mig selv for at prøve at komme ud over mit sædvanlige format. Dette kort er A6 i højformat.



 
Herunder begge kort.
 
 
Jeg kunne sagtens finde på at deltage næste gang, der holdes et længerevarende arrangement hos Picturing the world. Og jeg kan med garanti anbefale det til andre. Næste arrangement jeg deltager i er Scrap i Ejsing d. 28. februar. Sidste år var jeg kun på besøg for at se, hvad det var for noget. Besluttede mig for, at jeg helt sikkert skulle deltage næste gang, da det så så hyggeligt ud ved alle bordene. Så billetten er bestilt og jeg glæder mig. Jeg håber at se nogle af jer, der kigger med hér på bloggen. Det kunne være så hyggeligt at hilse på hinanden...synes jeg ;o).
 
Med ønsket om en rigtig dejlig søndag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Det er nogle super smukke kort og det lyder som en rigtig skøn dag hos Anja
    Håber vi mødes i Ejsing

    Knus, lissy

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha søde Lissy.
      Det var virkelig en rigtig hyggelig dag - kan helt sikkert anbefales.
      Ja, det vil være SÅ skønt at få lov at hilse på dig i Ejsing. Det vil jeg glæde mig til.
      Knus og dejlig mandag aften til dig, Anette

      Slet
  2. Dejligt du havde en god dag.
    Smukke kort du fik lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha kære Gitte.
      Det var virkelig en rigtig dejlig dag.
      Kommer du også til Ejsing?
      Knus, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.