Brick art med hjerter og lak


Jeg har nogle gamle brick arts fra BoConcept liggende. Købt for en slik på outlet med henblik på at bruge dem til ét eller andet kreativt. Jeg har tidligere lavet nogle hurtige små 'kunstværker' ved brug af disse brick arts og noget farverigt papir. Dem kan du se hér.

Denne gang har jeg beklædt pladerne med iturevne sider fra en  M E G E T  gammel bog. Stykkerne er limet på med semiblank decoupagelak. Da lakken var knastør, skar jeg kanterne til, så de blev pæne at se på.

Hjerterne er skåret ud med Bigz die fra Sizzix. Det brun-grå papir stammer fra denne blok fra StudioLight. Og det røde hjerte fra denne blok (også fra StudioLight). Alle hjerter har fået farvet kanterne med Walnut stain og er efterfølgende limet på med Quick Glue fra Panduro Hobby. Som en sidste detalje har det røde hjerte fået en omgang Dimensional Glue, som vist nok er købt hos Panduro Hobby. Det er flere år siden, det er blevet købt...Men det virker fint endnu ;o).

Den lille brik kan (heldigvis) stå selv. - Der er godt nok forboret et hul bagpå, så den er klar til at hænge op. Men midt i min iver for at komme igang med mit lille kunstværk, fik jeg lige drejet brikken en kvart omgang. Så hjerterne og teksten kommer altså til at vende vandret, hvis brikken hænges op i det oprindelige hul :o/. Godt jeg er gift med en tømrer, så et nyt hul snildt kan laves ;o).

Herunder lidt billeder af mit forvandlede BoConcept brick art.


Den fine, gamle skolæst er købt hos min kære og tidligere BoConcept kollega Marlene Waldorf, der sammen med sin mand driver http://markwaldorf.dk/ .



Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag.
Kærlig hilsen Anette


Kommentarer

  1. Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Gitte.
      Dejlig onsdag aften til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet
  2. super dejligt og skønt kort her

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Dorte :-)
      Dejig torsdag aften.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.