Endnu et tag kort


Jeg nyder en fridag idag. Bilen blev afleveret til service imorges, og Thomas (vores hund) og jeg gik en god tur derfra og hjem. Han har snorket højlydt siden ;o).
Fridagen har bl.a. været brugt på at forberede blogindlæg til hhv. Heidis Kreative Hule og Card and Scrap. Jeg fik også tid til at lave (endnu) et tag kort.
Inspirationen til dette kort (og et andet jeg viste på Instagram for et par uger siden) er hentet fra Jytte, som laver de flotteste kort.

Jeg har anvendt dies fra Crealies til tag'en.
Distress Inks og Ink blending tool: Mustard seed, Shabby shutters, Evergreen bough og Peacock feathers.
Jeg har sprøjtet med vand fra hanen og efterfølgende tørret kortet med varmepistol.
Efterfølgende har jeg anvendt 'Crackle' stempel fra KaiserCraft (farven på sværten er Shabby shutters).
Vanddråberne er lavet med stempel fra The Scrapbook Diaries. Den sorte sværte er Jet black fra Archival Ink. For at give lidt ekstra 'vandeffekt' til dråberne har jeg smeltet klar embossingpulver over fra Stampendous (detailed) og endelig brugt en hvid Gelly Roll 08 fra Panduro Hobby.
Tekststemplet er fra Verve Stamps og sværten er Jet black igen.

Herunder nogle flere billeder af kortet.







Med ønsket om en rigtig dejlig onsdag.
Kærlige hilsner, Anette

Kommentarer

  1. Svar
    1. Mange TAK ska du ha Gitte :-).
      Ha en dejlig onsdag aften.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Hvor er det smukt.... ser super godt ud med det smeltede embossingpulver. Lækre farver også

    Ha en god dag, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' sødeste Lissy.
      Ønsker dig en dejlig torsdag.
      Knus, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.