Hello


Hello! Denne gang har jeg lavet et kort, som tilmeldes 2 forskellige udfordringer. Selve skitsen er fra Mojo Monday #402 (find mig på plads nr. 79) og farvekombinationen fra ColourQ #295 (find mig på plads nr. 28).



Mit bud på kombinationen af begge to, ser ud som herunder.


Doilierne er fra Cheery Lynn, tag'en er fra Sizzix. Det zig-zag'ede papir er printet fra CD DoCrafts/Papermania (en fantastisk CD, der fulgte med et blad. Jeg har anvendt CD'ens forskellige materiale et utal af gange og jeg er stadig lige begejstret over indholdet). Hello er stanset ud med die fra Mama Elephant. Den blå sværte er fra Papertrey Ink. De blå splatter og de guldfarvede effekter er lavet med stempler fra Stampin' Up. De guldfarvede er embosset med Detailed Gold fra Stampendous og VersaMark Watermark stamp pad. Doilies og tag har foruden guldembossingen også fået en omgang sværte med Frayed Burlap. De antikguldfarvede halvperler er fra gemmerne. Og skulle der være nogle af jer, der læser med på bloggen, som ved, hvor man lige kan få fingrer i sådan nogle, så skriv endelig til mig. Jeg kan simpelthen ikke finde dem nogen steder :-/.

Herunder lidt flere billeder af kortet.







Med ønsket om en fantastisk weekend.
De kærligste hilsner, Anette




Kommentarer

  1. Really lovely card and what gorgeous pictures you take too! C x

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you SO much Carole.
      And thank you for stopping by.
      Have a great day/Anette :-)

      Slet
  2. Super flot i skønne farver

    God søndag til dig også

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha søde Lissy.
      Dejlig søndag til dig også.
      Knus, Anette

      Slet
  3. Fantastisk smukt og lækkert kort Annettte, det har du godt nok gjort godt.
    Rigtig god week-end til dig også, hvad der er tilbage i hvert fald.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha søde Maryann. Det sjovt at prøve de forskellige udfordringer og se, hvordan det ender ud.
      Dejlig søndag til dig.
      Knus, Anette

      Slet
  4. Such a cool card! Love the ink splatters and sweet doilies. Thanks for playing along with Mojo!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you sweet Julee.
      Loved the sketch you've made.
      Have nice Sunday/Anette

      Slet
  5. Love your gold tipped doilies - so pretty! Thanks for playing along at Colour Q!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you Claire. Couldn't resist the colour combo you've made for this challenge.
      Have a great Sunday/Anette

      Slet
  6. 1000 TAK skal du ha søde Gitte.
    Dejlig søndag til dig og dine.
    Og stort tillykke med sønnike og huen.
    Kh. Anette

    SvarSlet
  7. Svar
    1. Thank you so much.
      Best regards, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.