Celebrating YOU today

 
Jeg har givet mig selv de fedeste stempler (fra Papertrey Ink), og det vil de næste mange indlæg fra mig bære tydeligt præg af,- for jeg har fået dem møvet ind på stort set alt, hvad jeg har lavet af kort og kreating i hele indeværende uge ;o).
 
Hér er et af stemplerne anvendt på et kort, der skal bruges til en kombineret 40 års fødselsdag og 10 års bryllupsdag.
 
 
Kighullet på kortets front er lavet med die fra My Favorite Things/Die-Namics.
Stemplet er fra dette sæt.
Sværten er Jet black fra Archival Ink (Ranger).
De (nærmest blod-) røde dots er fra My Minds Eye (Heirloom enamel dots).
Scribble blomsterne er ligeledes et die-sæt fra My Favorite Things/Die-Namics.
 
Herunder lidt detaljebilleder af kortet.
 




 


I løbet af de næste 2 uger, vil flere af denne uges kortproduktion blive vist hér på bloggen.
Følg mig også gerne på Instagram - der er der oftere lidt mere liv og snapshots af kreativiteten og min dagligdag.

Sidste feriedag er nu ved at være ved sin ende - imorgen er det 'bare' weekend og på mandag indfinder hverdagen sig igen efter 3 ugers dejlig ferie herhjemme i DK. Den har været skøn - også selvom vejret ikke ligefrem har kunnet måle sig med sidste års ferievejr. Vi har fået slappet af og nydt tiden med hinanden allesammen...Skønt!

Med ønsket om en rigtig dejlig fredag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Hvor er det flot Annette, det kan du nu godt være ret stolt af.
    Og ja ferie vejret har godt nok ikke været det bedste, men vi var da godt nok heldige med vejret igår, hvor vi tog til Legoland med alle feriegæsterne, og vi fik 50 dryp lige da vi kørte ind i Billund, og så begyndte det at småregne, da vi gik ud til bilen derfra om aftenen, men i de 10 timer vi var der, kom der ikke et, og der var endda en del sol ind imellem, så man kan altså være heldig, især da det står ned i stænger her i hvert fald i dag.
    Håber du får en god sidste week-end her før arbejdet kalder igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' søde Maryann.
      Ja, vejret fredag var super fint. Og heldigt med de få dryp.
      Weekenden blev nydt og vi har været pænt trætte alle 4 mandag og tirsdag, da vi skulle tidligt op igen.
      Idag har jeg derfor sat EKSTRA stor pris på min onsdags-fridag. Har dog haft travlt med en hel masse forskelligt og først nu kl. 16 fik jeg mulighed for at sætte mig i krea-værelset ;-).
      Kram til dig, Anette

      Slet
  2. Hvor er det smukt i al sin enkelthed og flot design... lækker stempel
    Dejlig med en god brugt ferie... man må bare ta vejret som det kommer :-))

    Ha en god søndag, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK søde Lissy.
      Det har været en skøn ferie - og vi har heldigvis ikke været afhængige af vejret. Så det var bare sådan, det var ;-).
      Knus og dejlig onsdag til dig, Anette

      Slet
  3. Kærlighed Annette, har du en vidunderlig Blogspot med mange smukke projekter! Jeg vil gerne invitere dig til min Blogspot og den kreative butik. http://www.hobby-crafts-and-paperdesign.eu/da/ og http://www.bettyscardsandpaperdesign.com/! Det kører en kampagne med os indtil 31/07/2015! Kom og besøg os. mange hilsner fra Marina

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Marina.
      Tak for invitationen og sikke mange skønne ting, du har. Både på din blog og din butik.
      Kærlig hilsen Anette

      Slet
  4. Svar
    1. Mange TAK kære Gitte.
      Dejlig onsdag til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.