Helt enkle fødselsdagskort

For flere år siden købte jeg et vildt lækkert sæt fødselsdagsstempler fra Papertrey Ink. Sættet er stadig blandt mine favoritter. I december måned har vi en del fødselsdage og som billede på en facebook fødselsdagshilsen har jeg bl.a. brugt udsnit fra disse to kort. Endnu engang fik jeg stor gavn af min MISTI. Netop fordi jeg med den kan placere mine stempeltryk lige præcis dér, hvor jeg gerne vil have dem og samtidig er 100% sikker på at få et jævnt aftryk.

Kortbasen er dette sæt fra Heidis Kreative Hule.

Den røde stempelfarve er Cardinal Red fra Versa Color.

Den blå stempelfarve er Enchanted Evening fra Papertrey Ink.

Lige nu går jeg og venter på nogle andre lækre stempelsæt, som jeg bestilte hos SimonSaysStamp.com. Desværre ligger forsendelsen lige nu hos Post Danmarks Internationale Postcenter. Der ankom det d. 28. december 2015 og jeg har i skrivende stund (02. januar 2016) endnu ikke modtaget brev om betaling for udlevering af forsendelsen. Arrrrgh,- jeg bliver SÅ utålmodig, når jeg venter på krea-sager.
Nå,- men når forsendelsen ankommer, er jeg sikker på, at der bliver jubel i mit lille krea-hummer og så skal du nok få at se, hvad jeg har ventet på :-).

Med ønsket om en rigtig dejlig tirsdag.
Kærlig hilsen Anette


Kommentarer

  1. Så flotte, enkle og elegante

    God aften, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Lissy.
      Dejlig aften til dig også.
      Knus, Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.