Kombineret bryllups- og dåbskort


Idag har jeg lavet et lidt anderledes lykønskningskort ifm. en kombineret bryllups- og dåbsfest.
Det kom der så dette kort ud af.

Denne gang har jeg brugt én af mine yndlings die's, nemlig doily'en fra Cheery Lynn. Tror aldrig, jeg bliver træt af den. Desværre har jeg den ikke i sortimentet...endnu :o).
Jeg har også anvendt både eksisterende og kommende produkter.

Herunder en liste over anvendte sager:

Selve kortbasen er fra dette sæt.
Det hvide og sorte karton med hørstruktur er fra webshoppen.
Det lyseblå til doily'en og body'en er dette fra American Crafts. På body'en har jeg bare vendt den anden side opad for at give et mere jævnt stempelaftryk.
Brudeparret har jeg stanset ud i både hvidt og sort for at give lidt dybde.
De er monteret på skumpuder.
Body'en er lavet med stempelsæt og diesæt fra IO Stamps/Impression Obsession.
Det brede banner er My Favorite Things og kommer snart i sortimentet.
Det samme gælder de lange smalle banners.
Teksterne stammer fra samme stempelsæt fra Altenew.
Sværten er Jet Black fra Archival Ink.
De guldembossede hjerter er fra Lawn Fawn og er også snart på vej ind i sortimentet.

Foruden ovennævnte har jeg anvendt flydende lim, dobbeltklæbende tape og MISTI.

Lige et par detaljebilleder fra kortet.





Med ønsket om en rigtig dejlig lørdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Smukt kort, og en fin løsning på 2 i 1 begivenhed. Den er da lidt svær....
    Respekt for at du orker skrive alt du har brugt på kortet. Jeg nyder, når andre gør det, men får det aldrig gjort selv. Ren dovenskab... Desværre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK Annette :o).
      Ja,- den skulle lige vendes et par gange inde i knolden, før jeg fik den grejet.
      Jeg har ikke noget imod at linke. Det tager selvfølgelig lidt ekstra tid. Jeg er selv glad for det, når andre bloggere gør det. Og samtidig tror jeg, det sparer mig selv tid efterfølgende ikke at skulle besvare eventuelle spørgsmål om de enkelte produkter, der er anvendt.
      Ha' en skøn onsdag med sol på.
      Kh. Anette

      Slet
  2. Det er så smukt og en elegant løsning

    God sommer til dig, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK søde Lissy.
      God sommer og solskin til dig.
      Kram, Anette

      Slet
  3. Super flot og elegant - du klarede opgaven til UG 👌

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Heidi :o).
      Dejlig fredag til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.