Welcome baby - sød lille elefant


Så kom der et babytag-kort på bloggen. Det er sørme også ved at være længe siden, jeg har lavet den slags. Men, men, men...nu fik jeg lige den søde elefant fra IO Stamps/Impression Obsession hjem til Happymade. Og så var jeg simpelthen NØDT til at lavet et kort med den.

Den er så nem at have med at gøre, for du kan stanse alle delene ud på én og samme gang...Dejligt! Jeg synes nogle gange, det er lidt en skam, når der nu er to ører - eller andet - at du så skal stanse ud ad to omgange, fordi der eksempelvis kun er én øre-die. Nå,- mindre detalje, som jo heldigvis slet ikke er relevant hér, da der er en die til hver enkelt lille del ;o).

Jeg har stanset en bunke elefanter ud i både lysegrå, lyserøde og lyseblå. Så der kommer sikkert flere af slagsen på bloggen. Undskyld på forhånd :o).

Til kortet har jeg anvendt følgende materialer fra webshoppen:

Råhvidt karton som base (min foretrukne igennem flere år).
Lyserødt mønsterkarton fra Studio Light.
Stempelsæt fra Altenew.
Distress Inks i farverne Pumice Stone, Frayed Burlap og Spun Sugar.
Archival Ink i farven Potting Soil.
Tag die fra Nellie Snellen.
Baby elefant die fra IO Stamps/Impression Obsession.
Dobbeltklæbende tape og flydende lim.
Murstensbaggrunden er fra denne lækre KaiserCraft blok.

Den flettede rangle ved siden af kortet, er en gave fra min søde svigermor, som Amalie fik af hende, da hun var helt spæd. Syntes den var sød at bruge 'som pynt' hér.

Herunder lidt flere billeder af kortet.






Med ønsket om en rigtig dejlig torsdag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Svar
    1. Mange TAK skal du ha' søde Gitte.
      Dejlig fredag til dig og dine.
      Knus, Anette

      Slet
  2. Super sød tag😘😘. Er helt væk i den elefant😊😊.. Den kunne jeg da godt blive forfalden til at købe😊😊..

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.