Merry christmas

Tiden flyver, og inden vi får set os om, så er det sørme JUL!
Jeg ELSKER julen, og har ikke det fjerneste imod at arbejde med juleting hele året. Så dagens kort er altså et julekort :o).

Jeg har bl.a. brugt nogle af de nye varer fra både My Favorite Things/Die-namics og Joy.

Herunder et link til de anvendte sager:

Kortbasen.
Det lilla-mønstrede karton.
'Merry christmas' stemplerne.
Misteltenen (som er en blad-die, bare anvendt alternativt ;-) ).
Den skæve ramme-die.
Det lyseblå karton.
Dobbeltklæbende tape.
Sort stempelsværte.
Flydende lim.

Perlerne er fra gemmerne, men forskellige halvperler kan du finde hér. Alternativt kunne man bruge Liquid Pearls.

Herunder lidt flere billeder af kortet.



Med ønsket om en fantastisk fredag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Gitte :-).
      Dejlig mandag til dig og dine.
      Knus, Anette

      Slet
  2. Svar
    1. Mange TAK skal du ha' Heidi :-).
      Dejlig mandag til dig og dine.
      Kh. Anette

      Slet
  3. Så fint og uha den ramme er jeg da nødt til at overveje kraftigt. Tak for dit indlæg her hos OSH i august juleinlægget.

    SvarSlet
  4. Så fedt, at du deler dit lækre julekort med os hos OSH :)

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.