You're on the nice list - mere Santa


Igår var kortet fyldt med farver og stemning - i dag er det lidt mere afdæmpet (men humøret fejler absolut intet :) ). Det er det samme stempelsæt ("Jingle all the way" fra My Favorite Things/Die-Namics). Her er det kommet i selskab med et baggrundsstempel fra MFT samt sort og guldfarvet embossingpulver.

Materialelisten er som følger:
Stempelsæt med tekster og motiver.
Die-sæt der passer til ovenstående stempelsæt (brugt som afmaskning på Santa ifm. guldstriberne i baggrunden.)
Baggrundsstempel med streger.
Transparent embossingsværte.
Guldfarvet embossingpulver.
Sort embossingpulver.

Herunder et par billeder, hvor den guldfarvede embossingeffekt bedre kan ses.



Med ønsket om en rigtig dejlig fredag.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Det er simpelthen super flot, og uhhh, du er da skyld i, at der bliver mange ting, som jeg bare må eje ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK Jette :)
      Og jeg er da godt nok 'ked' af, at der opstår nye behov ;-).
      Glæder mig, til vi ses imorgen.
      Knus, Anette

      Slet
  2. Det er så smukt og enkelt

    Vi ses lige om lidt
    Kh Lissy

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK søde Lissy :).
      Og hvor var det hyggeligt at møde dig igen.
      Jeg nød timerne i Struer i godt selskab med en masse inspirerende piger.
      Og endnu engang tak for filen efterfølgende.
      Knus og dejlig torsdag til dig.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.