JOY to the world - og en abstrakt baggrund



Jeg er fuldstændig VILD med dette baggrundsstempel fra My Favorite Things.
Det måler 14½x14½cm. og er fyldt med en masse lækre trekanter i alverdens størrelser og vinkler.
Perfekt at farvelægge helt eller delvist - montere på en træplade og hænge op som et lille stykke personligt kunst. Eller som hér, anvendt som baggrund på et kort til et fint og simpelt statement: JOY to the world! På kortet er motivet heat embosset med guldfarvet embossingpulver. Længere nede i dette indlæg har jeg anvendt det på et tag, hvor motivet er heat embosset med hvidt embossingpulver.
'To the world' er efterfølgende stanset ud med die fra dette Lawn Fawn sæt.
Den sorte karton er den fine Linnen.

Herunder lidt flere billeder af både kort og tag.





Med ønsket om en rigtig dejlig mandag aften.
Kærlig hilsen Anette

Kommentarer

  1. Et virkeligt fedt stempel, hvor der er mange muligheder i :-) Dine kort er så fine...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK skal du ha :-)
      God onsdag aften til dig.
      Kh. Anette

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.