Blomster kort med doily baggrund og træstruktur

Så blev det min tur til at blogge for Happymade.
Det har jeg glædet mig til.

Jeg har lavet et blomsterkort.




Jeg bruger næsten altid min metal plade og magneter, når jeg laver kort.
Så har jeg styr på mine die cuts, når jeg bygger mit kort op.





Som så mange andre er jeg også faldet pladask for den skønne doily die fra Studio Light.




Jeg har en stor svaghed for hvide blomster. Disse her er lavet af foamiran.





   



Mønsterpapiret er fra Studio Light
Alm. hvid karton til kort basen
blå grøn karton
Distress ink Pumice Stone sværte
Doily die fra Studio Light
Blade er fra Sizzix thinlit Garden Greens 661206
Hjerte stænglerne er Dixi Craft MD0059





Rigtig god lørdag til jer alle,
og tak for I kiggede forbi Happymades blog.

Jette

Kommentarer

  1. Sikke et smukt kort. Du laver de smukkeste kort. Flot når det er så tredimensionelt (hvis man kan sige sådan. hihi ) <3

    SvarSlet
  2. Igen en af dine altid smukke og lækre kort

    SvarSlet
  3. Så fint. Hvilke die er brugt til blomsten mon ?!

    SvarSlet
  4. Så fint kort. Hvor får man fat på sådan en metal plade og magneter? Det er da smart 😜

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.