No line coloring

Hej alle sammen.

I dag er det simpelthen mig der har fået æren af at besøge Happymades lækre blog. Jeg er stolt af at være en del af Anettes super fænomenale designteam, og glæder mig til at vise mine kreationer frem for jer. 

Min stil vil jeg sige er meget farverig. Jeg elsker farver og kan især godt lide at bruge akvarelfarver til at lave baggrunde og farvelægge stempler. 

I dag er ikke nogen undtagelse og jeg springer ud på min jomfrurejse her på bloggen, med at afprøve teknikken ’no line coloring’. Oftest når man farvelægger et stempel, stempler man i sort farve eller måske heat embosser man. Med ’no line coloring’ går det ud på at man til sidst ikke skal kunne se selve stempeltrykket, men mere se ud som om man har malet i fri hånd.  Om det så er lykkedes kan jo så diskuteres, men her er det i hvert fald ;P




Jeg startede med at lave stempeltrykket med en grøn sværte og når jeg skal prøve det næste gang tror jeg det skal være med en lysere farve. Forresten så er det stemplet ’Hello lovely’ fra Concord & 9th. Det er simpelthen så lækkert, og jeg går tilbage til det igen og igen for det er så nemt at få til at se godt ud, næsten lige meget hvad man får lavet.



Herefter malede jeg med akvarelfarver ad flere omgange. Sådan synes jeg man får de flotteste farver og blødeste overgange. Jeg er lidt en glimmerpige og for at få lidt glimmereffekt på kortet malede jeg over med en farveløs glimmerpen på de mindste blade og den største blomst.



Så blev aftrykket standset ud og limet på en kortbase. Teksten har jeg heatembosset med guld. 



Lidt pynt skal der til og jeg har pyntet med lidt forskellige rhinsten og nuvodrops.



Det var så mit første kort. Håber I kunne lide det og jeg glæder mig allerede til at vise det næste.

Tak fordi I kiggede med.

//Kristina

Materialeliste:


Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.