Never give up on Your Dream

Jeg har længe været på udkig efter en die med en "Dreamcatcher".
Og ikke en hvilken som helst, da størrelsen på dien skulle passe til de kort og tags, jeg laver.
Da Happymade fik denne fra Studio Light indenfor døren, vidste jeg, at den var perfekt.

Jeg har lavet 2 Tags, hvor jeg har brugt dien.






Teksterne er varmembosset med:

Blomsterne har fået glitter med:

Designpapiret er fra:

Desuden har jeg brugt Rhinsten klar i 2 størrelser.

Tak for dit besøg og på glædeligt gensyn.
Pssst...... I kan godt glæde jer til Kristinas indlæg på bloggen i morgen.
Scraphilsner med ønsket om en god weekend

Anne-Mette














Kommentarer

  1. De er super lækre, og du kan bare det der med at få det hele til at se ud som en million ;-)

    SvarSlet
  2. Så skønne farver, må altså snart lære det med at pynte noget mere

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.