WAUW..........

Min begejstring vil ingen ende tage.
Jeg er forelsket i de nye dies med blondekant fra Crealies.
I dag vil jeg gerne dele 2 kort med jer, hvor jeg netop har brugt det ene sæt dies med den fineste scallop kant. Bedøm selv hvad du synes om dem.
Til begge kort har jeg brugt Neenah Kraft til kortbase.
Mønsterpapiret er fra en blok fra Crafter's Companion. Den er desværre udgået men kan købes på CD-rom til print.

Sommerfuglen er udskåret i Vellum. Den har sammen med blomsterne fået et lag glitter med Spectrum Noir Sparkle Pen.
Jeg har brugt flg. dies:



Sommerfuglen er stemplet og udskåret med et lækkert sæt stempler og dies: Flutter fra Tim Holtz.
Den har sammen med blomsterne fået et lag glitter med Spectrum Noir Sparkle Pen.
Jeg har brugt flg. dies:
 

Jeg har desuden brugt Play Cut Elfenben karton.
Rhinsten klar 3+5mm og lilla 3mm.
Tekststemplet er fra Stampendous.


Tak for besøget og husk du kan finde Happymade på messe de næste 2 weekender:
Scrap-a-Mania i Sorø den 30/09-01/10-17
Scrapbooking Convention i Middelfart den 07-08/10-17
Håber vi ses
Scraphilsner fra

Anne-Mette








Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.