Nemme gavemærker

Hej

Nogle julegaver bliver der gjort lidt ekstra ud af men derfor kan det sagtens gøres nemt og hurtigt.

Jeg bruger Dixi Crafts tag die som mærke og har stanset snefnug i mat sølv karton. 
Mama elephant har et super skønt stempelsæt med små tekster som kan bruges hele året rundt, og derfra har jeg brugt Merry christmas stemplet. Når jeg skal stemple tekster bruger jeg oftest sort sværte fra Archival ink 








Det er så lækkert at dette tag har et stort øje, så der er plads til både brede bånd og blonder.



****************************************************************











God jul

***Gitte***


Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.