Handmade with love


Efter julens mange julekort og gaveæsker, de mange konfirmationskort, der vises frem lige p.t., så fik jeg sådan en stor lyst til at lege lidt med nogle af de nye stempler og dies fra Marianne Design, som slet ikke har noget specielt tidspunkt at være relevante på - men derimod bare sådan generelt passer til mange af de projekter, gaver og tanker vi er fyldt med og har gang i, når vi er i vores kreative mojo.

Jeg kender det fra mig selv. I de perioder, hvor jeg har mulighed for at være kreativ, så er jeg nærmest ved at boble over med idéer og kan slet ikke slippe det igen. Den ene idé tager den anden, og jeg får produceret uden besvær. Så er der de personlige kort og projekter/kreationer ifm bl.a. fødselsdage, hvor jeg elsker processen med at få lavet lige netop DÉT kort, smykke eller andet, som passer til modtageren (og man allerede på forhånd VED, det falder i smag). Og så er der perioder, hvor jeg er fyldt med 'alt det nødvendige' og optaget af andre presserende ting, hvor det kreative nærmest er 'et must' for at skabe balance i en fortravlet hverdag.

I samme rækkefølge 'talte' teksterne "Too many ideas, not enough time", "Eat, Sleep, Craft, Repeat", "Handmade with love", "Handmade with love by me" og "Do something creative every day" nærmest til mig. Og så alle de fine motiver (og øvrige tekster) naturligvis :). At der samtidig er lavet et die sæt, der matcher de to stempelsæt, gør det jo fuldendt i mine øjne ;-)

https://www.happymade.dk/shop/marianne-design-clear-4061p.html

https://www.happymade.dk/shop/marianne-design-clear-4060p.html

https://www.happymade.dk/shop/marianne-design-die-4062p.html

Jeg fik lavet dette lille tag (13½x7cm.)







Materialeliste

Prikket karton fra denne blok (flere forsyninger ER bestilt)
Stempelsæt 1 og 2
Distress Ink til kanterne



Jeg håber, du har kunnet bruge dagens inspiration og får tid til kreahygge ila weekenden.

Med ønsket om en rigtig dejlig lørdag.
Kærlig hilsen Anette 

Kommentarer

  1. Herligt tag, og den saks er jeg da ret så hug i :D
    God weekend til dig og dine :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK Jette.
      Rigtig dejlig weekend til dig.
      Kærlig hilsen Anette :)

      Slet
  2. Super fine stempelsæt, er vild med den saks

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK Pia.
      Ja, den er så fin.
      Dejlig weekend til dig.
      Kh. Anette :)

      Slet
  3. Åh Anette. Hvor er det bare SÅ smukt og fuldendt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange TAK søde Hanne.
      Rigtig GOD weekend til dig.
      Kh. Anette :)

      Slet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.