Imens vi venter på forår ...

Vi er nok mange, som begynder at få lyst til at lege med glade forårsfarver. Jeg har lavet et kort, som leder tankerne i retningen af lysere tider.


Jeg har først stemplet baggrunden med et af de lækre texture stamps fra Marianne Design. Derefter har jeg stemplet blomsterne og tegnet op med tush. Jeg synes, det giver kortet et skønt "doodleagtigt" udtryk. Teksterne er embosset på sort karton og så har jeg dekoreret med 13@rts lækre Splash i gul og sort. Jeg har brugt et stykke matchende mønsterpapir som baggrund for selve kortet.


Jeg har brugt følgende materialer:
Hvidt Neenah karton
Texture stempel, Marianne Design
Stempelsæt, Simple Flowers - Altenew
Versa Magic sværter, i farverne Niagara Mist, Tea Leaves, Pretty Petunia, Spring Pansy
og Thatched Straw
Sort tush
13@rts Splash i gul og sort
Antistatic pude til embossing
Versamark stempelsværte til embossing
Hvidt embossingpulver
Sort karton
Varmepistol
Mønsterpapiret i baggrunden er fra gemmerne.

Jeg ønsker jer alle en god og kreativ lørdag.

Jytte, DT

Kommentarer

  1. Super fint "forårskort", dejligt motiv og skønne farver.

    SvarSlet
  2. Fint kort...og foråret er på vej :D

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.