Studenterkort 2018

Sommeren er over os og inden længe prydes bybilledet af feststemte unge mennesker med studenterhuer i mange forskellige farver, der indikerer hvilken studieretning, de har afsluttet.
I dag viser jeg 2 studenterkort. Et rødt til STX-studenten og et blåt til HHX-studenten.
Marianne Design har lavet et lækkert sæt dies med alfabetet, som jeg har brugt til begge kort.



Kortet måler 14,5x14,5cm.
 Til dette kort har jeg brugt flg. dies:
Jeg har desuden brugt:
Blomster og krystalperle fra mit lager af pynt.



Kortet måler 14,5x14,5cm.
 Til dette kort har jeg brugt flg. dies:
Jeg har desuden brugt:

Da dette kort er til en international HHX-student, har jeg sat et flagbånd på huen.
Jeg fandt et billede af et flagbånd på nettet, som jeg har printet og klippet ud. Dernæst er det limet på kanten af det blå bånd.
Tallene i 2018 er udstanset i blåt og mat sølv karton og limet sammen, så det giver en skyggeeffekt.

Det var lidt inspiration til studenterkortene med ønsket om en god weekend til jer.
Sommer hilsner fra

Anne-Mette

Kommentarer