Studenterkort 2018

 Jeg har endelig fået taget hul på dette års studenterkort.
Jeg blogger på egen blog med 2 forskellige studenterkort, og I får dem også her med materialebeskrivelse og link til webshoppen.

1. Design:
 
HHX-studenten:
 
STX-studenten:

 HTX-studenten:
Kortbasen måler 10x10cm og er fra Anita's sampak med kort og kuverter.
Det ensfarvede linnen karton, der indikerer studieretningen, måler 9,7x9,7cm.
Jeg har udstanset YAY i et stykke mønsterpapir 9,3x9,3cm fra 13@rts' serie Until Dawn.
Mønsterpapirets kanter er flosset, og de 3 lag er limet sammen.
Jeg har brugt flg. dies:
Jeg har også brugt små træstjerner fra Studio Calico.
Den lille knap på studenterhuen har fået et lag glitter med Spectrum Noir pen.

2. Design:

 HHX-studenten:

STX-studenten:

HHX-studenten:
Kortbasen måler 10x10cm og er fra Anita's sampak med kort og kuverter.
Det ensfarvede linnen karton, der indikerer studieretningen, måler 9,7x9,7cm.
 Mønsterpapiret måler 9,3x9,3cm og er fra 13@rts' serie Until Dawn.
Jeg har her brugt de udstansede bogstaver YAY fra 1. design og sat dem forskudt på med 3D-puder.
Jeg har brugt flg. dies:
Den lille knap på studenterhuen og student er udstanset i mat sølv karton.

Det var alt fra mig denne gang. Tak for besøget her på bloggen.
Varme hilsner fra

Anne-Mette


Kommentarer