Kort til de mindste...

Jeg skulle bruge et fødselsdagskort til en 1 års fødselsdag, og der måtte gerne være balloner på. Derudover skulle der stå barnets navn og fødselsdato, samt "Tillykke" på henholdsvis dansk og polsk.


Jeg bladrede lidt rundt i "ideer" og lidt mønsterpapir. Så dukkede den super søde blok fra Piatek, Cute&co op for øjnene af mig - og vupti.... så var ideen der. Jeg elsker de fine tegninger. Og synes det er fedt at indersiden af bagsiden er brugt til små udklipnings-elementer.


Jeg brugte en Crealies die til at give den fint afsluttede kant med stikninger og klippede ellers resten ud i hånden - såvel fra samme ark papir som fra før omtalte bagside.


1-tallet er udstanset med sættet som følger med Tim Holz' Sidekick. De små balloner som rummer fødselsdatoen er udstanset med et sæt fra Marianne design, som egentlig er påskeæg, MEN som har små dutter med, der fungerer som det nederste på en ballon.


Ballonerne har alle fået en tynd guldtråd monteret som er stukket gennem papiret ved hjorten, hvorefter jeg har limet en lille sløjfe på.


"Tillykke" er udstanset med en Dan die og sværtet med to Distress inks for at ramme den rette nuance; Mustard seed og så Tea dye ovenpå, og den matchede perfekt. Som man måske kan fornemme fik ordet lidt mere "substans" ved at jeg udstansede det fire gange og derpå limede dem sammen.

Da jeg nu VAR igang med den skønne blok lavede jeg et lynhurtigt kort til et barselsebesøg. Endnu et fint stykke papir skåret med dies med stikninger. 


Med en af mine ynglings alfabeter fra Altenew stansede jeg ordet baby, skar ligeledes "baby" ud med mosgummi og limede delene sammen. Da bogstaverne var tørre limede jeg dem tilbage, hvor de kom fra, således at ordet "popper ud fra papiret".


Over og under ordet stemplede jeg, så der samlet kom til at stå "Welcome little baby girl". Jeg brugte dette sæt fra Marianne design, at stemple med. Til sidst sværtede jeg kanten på kortbasen med tattered rose inden jeg poppede panelet op med 3d puder. (Den lille træ sky er fra mine gemmer)

Håber I alle nyder sommeren derude - måske endda holder ferie!?
Tak fordi I læste med - og på gensyn

Anne-Mette/Gallerilarsen

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.