En farverig blomst på enkel baggrund

Hej alle sammen..

I dag er det blevet til et lidt mere enkelt kort end sædvanligt, men jeg kan egentlig ret godt lide det. 

Jeg har denne gang brugt kraftkarton som jeg synes er så fint selvom det har et ret råt udtryk.
Jeg har blødt den rå baggrund op med det flotte blomsterstempel fra Concord & 9th.
Jeg vender gang på gang tilbage til det blomsterstempel og synes simpelthen det er så fint.


Blomsterstemplet har jeg stemplet og heat embosset på vellum. 


Jeg har malet stemplet med akvarelfarver med glimmer/perlemors effekt. 
Hvis man ikke lige har sådanne nogle farver på lager kan man også bruge alm. akvarelfarver og så male ovenpå med en glimmer pen fx. spectrum noir, eller man kan bruge shimmerpulver man kan blande op med vand. 


Vellummen vil bøje lidt når der både bruges varme fra varmepistolen og man bruger vandfarve ovenpå. Jeg har haft min blomst lagt i tryk så retter det sig lidt ud igen. Men jeg synes heller ikke det gør noget det buer lidt op ad, det giver bare lidt liv til blomsten.


Tillykke er skrevet på computer og printet ud, og bagefter har jeg stanset det ud med min big shot. 


Til sidst er blomsten klippet ud og der er kommet et par limklatter på hist og her under de mørkeste farver så man ikke kan se det i gennem vellummet. 


Håber i kunne lide kortet :)

Tak for denne gang og på gensyn :)

//Kristina 

Materialeliste:

Vellum
Embossingpad
Hvid embossing pulver
Blomsterstempel
Banner die
Kraftpapir
Cosmic shimmer shakers
Glimmerpen
Lim

Kommentarer

  1. Et super flot kort og jeg kan overhoved ikke se noget enkelt i det, for det er virkelig flot :D

    SvarSlet
  2. Rigtig flot - jeg er rigtig glad for det stempel, men jeg har ikke tænkt på at male på vellum, det må prøves

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.