Juletema - keep it simple


Hej 
Så blev det min tur til at lave lørdagens indlæg og føler mig så heldig, idet jeg kan vise et par eksempler med Anettes eget design Simple and basic.




Kunne altså bare ikke stå for denne lille søde gris fra By Lene, og synes den passede perfekt på den nye flaske die fra Simple and basic.
Jeg har brugt Basic craft karton.


Jeg har brugt tekst die fra Simple and basic, og på bagsiden af det røde karton,
har jeg brugt dobbeltklæbende tape fra Joy og må sige jeg godt nok er imponeret over,
hvor godt dien skærer igennem begge lag. Det er let at påmontere teksten.




Igen har jeg brugt nye stempeler fra serien Simple and basic SBC005 
Hjertet er fra den nye serie fra By Lene
Jeg har anvendt en die fra CreaLies XXL42 -  6,5 cm x 6,5 cm




 Gavemærker:

Jeg har valgt at lave 2 størrelser gavemærker, jeg har brugt det nye karton og stempel fra Studio Light, samt dies fra Crea Lies og Die Namic. Her kan du anvende lige de dies du har lyst til.

Da kartonen ikke er ens på begge sider har jeg valgt at anvende en helt almindelig hvid karton fra Play and Cut og lavet 2 tags og sat sammen så der er en at skrive på.
Tallet 24 er en die fra Dixi Craft.

Til alt hvad der er stemplet, har jeg brugt Archival Ink - Jet black


Materialeliste:

Die Namic tag - men CreaLies die 1016 die kan anvendes
Archival Ink - Jet black 361
Joy doublesided craft tape 115 mm x 15 m - 950

Alle numre der står sidst er varenumre på webshoppen.


Rigtig god fornøjelse og god week-end til Jer alle.
Kærlig hilsen Jonna









Kommentarer