Safari vennerne siger tillykke


Hej alle sammen.

Jeg er faldet pladask for My favorite things' Safari Friends.
Jeg synes simpelthen de små dyr er så skønne, og så er de så nemme at male :P
Jeg har denne gang farvelagt med zig brushes, men det kunne jo lige så godt være alm. vandfarve eller en alcohol marker som copic.  


Baggrunden har jeg lavet med Distress Oxide og Distress ink. Først Oxide på et stykke plastik, spraye noget vand på, tvære ud på papiret, og herefter samme omgang med inken. 
Til sidst har jeg limet lidt palietter på og kommet lidt liquid pearls på.


Jeg har kommet en ramme omkring og skrevet en tekst ud fra computeren som jeg har kørt igennem på min big shot. 


Håber i kunne lide kortet :)

Tak for denne gang og på gensyn :)

//Kristina 

Materialeliste:
Distress Oxide, cracked pistachio
Distress Ink, lucky clover
Stemepelsæt fra MFT, Safari Friends
Banner die til teksten fra Crealies

Kommentarer