Et lille startskud på foråret med lækre ærteblomster

Hej alle sammen, og glædelig jul :) 
Selvom vi nok alle sammen har jul op til begge ører, så har jeg alligevel valgt at lave et kort, der overhovedet ikke har noget med jul at gøre :P Håber i alle kan grave jer lidt ud af julehulerne og gider at snuse lidt til foråret. Jeps jeg tager de gode sager lidt på forskud :P

Jeg så det dejlige stempelsæt, fra Altenew, hænge og kigge længselsfuldt efter mig, en dag jeg var forbi Anette. Og jeg måtte simpelthen have det med hjem ;) 


Jeg synes simpelthen det er så lækkert. Jeg har valgt at male det med akvarelfarver, men mal det med copics eller slat noget distress ink/oxides ud over de embossede motiver og det vil stadig være lækkert.






Jeg har til slut sat nogle nuvo drops lidt forskellige steder. Jeg bruger dem næsten altid som afslutning.





Håber i blev inspireret af mit kort, og at I havde tid til at løsrive jer lidt fra julehyggen.

På Gensyn :)

Materialer:



Kommentarer

  1. Skønt forårskort. Så snart julen er ovre, så længes jeg.

    SvarSlet
  2. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนังออนไลน์

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.