Julekort

Denne gang vil jeg vise 2 meget enkle kort.




Jeg har brugt noget af det nye glimmerpapir, som Anette har fået hjem  Det er super flot. 
Det er fra Craft Consortium. Farven hedder Duck Egg Blue.

Nu hvor jeg er ved papiret/karton, så er det, det snehvid A4 karton jeg har brugt til kortene. 
Der er også brugt Vellum A4, 112gr.


Jeg har brugt dies fra Simple and basic og CREAlies. Det er bestemt nogle af mine favoritter.
De er super gode at bruge sammen, da de passer perfekt sammen . 

Crealies 

Simple and basic 

Sizzix 
Thinlits die Flurry #2 

Embossing folder
Crafter's companion, Distressed lattice


Jeg startede med at standsede min firkant med den runde ud. 
Den skulle gerne ligge lige centrum, så der måtte lidt tape til hjælp. 


Vellum kom en tur i embossing folderen. 


Bredden og længen på den Pierced lables die var lige det jeg skulle bruge, men jeg ville ikke have hullet med. Jeg startede med at stanse den ud. 


Derefter vendte jeg die'en modsat, og kørte den igennem maskinen igen. 


Det hele blev lagt op, inden jeg limer. 





Det andet kort med 'God jul' er lavet på samme måde  .

På gensyn - JETTE 



Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.