Kort med fuglemotiv

Hej

Jeg er bare så glad, for Tim Holtz julestempelsættet Festive overlay CMS357 og motivet med denne lille fugl, kommer jeg til at bruge hele året rundt. 
Skønne Tim Holtz, har også lavet et rigtig fint billet stempel sæt med tilhørende dies, som jeg tit bruger. Her er der en lille billet som titter ud mellem lagene.
Der er brugt mønsterpapir fra 13@rts, henholdsvis Aria og His & Hers
Alle de små gule og hvide prikker er Nuvo Drops og de findes i et væld af farver og effekter.
Jeg har brugt farverne hvid, dandelion og limoncello

Cirkel og rektangel, er stanset ud med Simple & Basic dies, som talentfulde Anette har designet.
Du kan se alle Simple & Basic dies lige HER










Kommentarer

  1. Super flot og lækkert kort du har lavet :D

    SvarSlet
  2. lækkert kort i dejlig frisk forårsfarve! <3

    SvarSlet
  3. There is so much I love about this card! The layers, the colors, the torn pages. Stunning!

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.