Less is More

Sommetider har man bare brug for et lille kort  ... til en flaske vin, en buket eller som en lille hilsen sammen med en gave. Jeg har lavet 2 sæt, som begge er lavet efter Less is More princippet.

Det dobbelte tag kan også bruges som takkekort til konfirmation eller bryllup. Der er fin plads til en lille hilsen indeni.

Til det maskuline sæt har jeg brugt papir fra Riddersholm Design. Teksterne (dies) er skåret ud i 3 lag og limet sammen, så de står flot fremhævede. Et lille stykke sort lædersnøre er sat på som pynt - ellers kun mønsterpapir og tekst.


Sættet set fra "bagsiden/indeni" - jeg har dekoreret med add-ons på alle flader, så tags'ene får et super lækkert finish.


Til det feminine sæt har jeg brugt papir fra Mintay Papers. Jeg har pyntet med naturfarvet snøre og nogle enkelte dråber Nuvo Vintage Drops i matchende farve.


Indeni ser de flasketagget sådan ud

 

Bagsiden af det dobbelte tag er smuk, at jeg ikke nænnede at gøre mere ved den.


Materialeliste:
Riddersholm Design - Woodlands - Wulf og Woodlands - Evening Star
Mintay Papers - Birdsong
Tonic Studios Craft Perfect, lækker mat karton til teksterne Black Velvet og Burnished Rose
Simple and basic dies:
Pierced Bottletag og Add-on dertil
Pierced tag og Add-on dertil
Tillykke-die
Tak-die
Nuvo Vintage Drops - Dusty Rose
Hampsnøre - natur

I skrivende stund er enkelte materialer udsolgt, men de forventes på lager igen om ganske kort tid.

Med ønsket om en dejlig dag.

Jytte.

Kommentarer

  1. Hej, jeg hedder "Warren Chandler" Jeg er fra Tyskland. Mit liv er blevet fyldt med smerter og bitterhed, da intet ser ud til at fungere for mig, og hver gang noget godt er ved at komme min vej, er der altid en eller to forhindringer, og alle, jeg havde bedt om hjælp, svigtede mig. Mit liv har været sådan her i over 15 år, og jeg blev forladt af alle. Min kone forlod mig på grund af min manglende evne til at give hendes behov og tage sig af vores to børn, da jeg ikke havde noget arbejde. Jeg gav op på alt og besluttede at afslutte det hele ved at begå selvmord, da jeg har forsøgt mit bedste for at sikre alt er rigtigt, men al indsats var forgæves og abortiv.


    Gennembruddet kom, da nogen introducerede mig til denne vidunderlige, store stavekaster, der til sidst hjalp mig ud ... Jeg har aldrig været en fan af ting som dette, men besluttede bare at forsøge modvilligt, fordi jeg var desperat og efterladt uden valg ... Han gjorde specielle bønner og brugte rødder og urter ...

    Inden for to dage blev jeg kaldt af et byggefirma, som jeg har indsendt en jobansøgning for mere end fem måneder siden, og jeg blev informeret om, at jeg har fået jobbet og skulle genoptage arbejdet med øjeblikkelig virkning. Jeg fik et hus og en bil af firmaet. Ting begyndte at arbejde for mig igen, og alle, der forlod mig, undskyldte for altid at give op på mig. Min kone ringede til mig og var ked af det følelsesmæssige traume, hun havde forårsaget mig, hun flyttede tilbage til huset, og vi fortsætter med at leve lykkeligt. hvad et vidunderligt mirakel Baba Egbe gjorde for mig og min familie.

    Jeg har introduceret ham for mange par med problemer over hele verden, og de har haft gode nyheder ... Jeg tror på en person der har brug for hans hjælp. For øjeblikkelig hjælp af enhver art, kontakt Baba Egbe nu via hans Email: babaegbetemple@gmail.com eller WhatsApp ham på +7 (926) 512-8701.

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.