Student 2019

I denne tid springer studenterne anno 2019 ud. Jeg husker selv studentertiden, 
som var det "næsten" i går.
Det er "kun" 27 år siden, jeg sprang ud som STX-student fra Ringkøbing Gymnasium
-en fantastisk og uforglemmelig tid.
Jeg skulle bruge et par studenter kort, og dem får I lige her til lidt inspiration på en onsdag.

STX-student

EUX-student


HF-student

HF-student

Jeg har brugt flg. materialer:
Fra gemmerne et alfabet fra My Favorite Things og en die med koblede stjerner.

HF-blå: American Crafts(kan ikke huske farven)
STX rød: Bazzil karton
En glat sort til skyggen på studenterhuen

Hydrangea blomster fra gemmerne

Nu vil jeg blot ønske jer en rigtig dejlig onsdag
Sommerhilsner fra

Anne-Mette
annemettesscrapblog.dk





Kommentarer

  1. 4 forskellige rigtig flotte kort. - lige til at lifte.

    SvarSlet

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.