Jul i juli



Jeg har leget lidt med de populære tags fra Simple and Basic og viser
her, hvordan jeg har brugt "flappen".
Om du vil bruge dem som julekort eller som gavetags er helt op til dig. Ens for alle kort er,  hvis det er til julekort, skal du blot undlade at stemple ( til og fra ).

Materialeliste findes nederst på siden.

På de nedenstående 2 billeder ses flasketag med lomme, hvor lommen er lukket med en lille Glue Dot.






På de næste 3 billeder er det den dobbelte tag jeg har brugt. Et lille tip til lommen her er, at du 
sætter den på inden du sætter pyntestykket på indeni, hvilket jeg så ikke lige fik gjort ved denne model.







Her er anvendt den enkelte tag, hvor lommen er monteret nederst og her er samme teknik brugt, hvor du monterer lommen først, og herefter sætter mønsterpapir på.



Materialeliste:
Til og fra (findes sikkert i mange varianter i gemmeren)

Mintay by Karola karton - Christmas Stories ( skulle komme på lager igen når den genoptrykkes i november)

Håber I har mod på snart at komme igang med julerierne, der kommer jo også masser af nye lækre julevarer i den nærmeste fremtid på webshoppen.

Rigtig god fornøjelse.
Kærlig hilsen Jonna




Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.