Bordkort / bordpynt eller til og fra kort du bestemmer selv.


Hej med Jer 

Jeg har denne gang valgt at bruge en add on die (flappen) fra serien Simple and Basic
De kan sidde på glasset, ligge på bordet, eller pynte på tallerkenen. Du kan også vælge at 
bruge dem som til og fra kort eller som bordkort til en børnefødselsdag.
Alt du skal gøre er blot at skrive navnet på den pågældende gæst eller den glade gave modtager.






Ovenfor er vist hvordan du kan bruge "flappen" 
Du folder dit karton så det bliver dobbelt og placerer din die som vist på billede 2.
Her har jeg lavet hjerter i både kobber /sølv og guld som kunne bruges til bordkort til "bryllup "




Her er en idè til hvordan julebordet kan gøres lidt festlig med simpel pynt.
Jeg har brugt træerne og blot vendt dem så du har et fint kræmmerhus pyntet med små grene.




Her er de herlige pingviner lavet som til og fra kort, men med andre relevante motiver kunne de også være søde som bordkort til børnefødselsdage, eller enhver anden fødselsdag / anledning.


MATERIALELISTE:

Simple and Basic dies:


..........................................................................

Div dies:


...........................................................................


Jeg har brugt rester af karton til pingvinerne.
Til kinderne på pingvinerne har jeg brugt distress oxide farve  
Har anvendt 3 mm halvperler i guld og mat guld.


Rigtig god fornøjelse 

Kommentarer

Send en kommentar

TAK fordi du læser med.
Jeg bliver altid glad for en kommentar - det er så dejligt motiverende.
Det er ikke sikkert, jeg får svaret. Men du kan være helt sikker på, at jeg værdsætter det.